Ünlü Bloggerlar Sosyal Medya Fenomenleri Halleri

Ana ben sosyal medya fenomeni olacağım!


Bedenimle aram açılsın diyorsan tıkla gör

Blogger denince akla ilk olarak Instagramerlar gelmeye başladı. İnsan bedeninin yazıdan daha çekici olması hiç de şaşırtıcı değil. Yaşasın içgüdüler! Hürriyet’in ünlü blogger diye verdiği haberin konusu 23 yaşındaki Brezilyalı sosyal medya fenomeni Marcelle Mancuso. Sıkı popo uğruna çalışan bu ünlü sosyal medya fenomeni mekik çekerken belini kırmış! Doktorlar bir daha ayağa kalkamayabilirsin demişler. Kadının dünyası başına yıkılmış. Hürriyet de bu sözde ünlü bloggerın haberini İngiliz medyasından almış! Bak şu hale!

Ünlü Bloggerlar ve Sosyal Medya Fenomenleri


Bu konuya neden dikkat çekiyorum? Kavramları karıştırıyoruz. Instagram kullanıcılarını blogger olarak ifade etmek doğru değil. Blog yazarlarına blogger denir. Blog yazmayan insanlar Facebook kullanıcısı, Instagram kullanıcısı, Instagramer, Youtuber veya vlogger olarak ifade edilmelidir. Oh ne blog yazmak. Çek çektir kendini koy resimleri blog yazdım blogger oldum!

Etkinlik etkinlik gezip sosyal medya fenomeni olmak!



“Sana ne be Blogger Bolat alem kendini nasıl ifade ediyorsa öyle ifade etsin” sen de haklısın. Ben işte öyle kendi kendime şıfttırıyorum. Geçenlerde bir müşterimin etkinliği için davet ettiğimiz sosyal medya fenomenleri medine dilencileri gibiydiler biraz itina, biraz özen aman diyeyim! Bu nedir yahu! Biz kimin ne kadar etkileştiğini, ne kadar bot satın aldığını biliyoruz. Kimseyi aptal yerine koymayın! Tamam bir etkinliğe geliyorsun. Gelmeden önce şartlarını sayarsın, ücret de istersin bunu anlayışla karşılarız. Çünkü makyajın var, kuaförün var, araç parkın var, yakıtın var bunlar para tamam! Ama bunları da itina ile özenle, nezaketle isteyeceksin! Eşantiyon istemek nerden çıktı! İstanbul bu ucuzlukların merkezi haline geldi.

Ucuzluk çadırı kurup üstüne alışveriş festivali yazmak



Ulen hayatında ilk kez tanıştığın ve ilk kez etkinliğine geldiğin şirketi ertesi gün nasıl o şirketten izin almadan kafana göre "etkinlik partneri" olarak gösteriyorsun! Sonra Insta blogger ilan ediyorsun kendini. Bu ucuzluk çadırı kurup üstüne alışveriş festivali yazmakla aynı şey! Festival bunun neresinde? Dergilerin, gazetelerin moda editörlerinin sizinle yanyana gelmek istememesini ayıplıyordum ama insanlar haklıymış yahu! Bu ne ucuzluk kardeşim!

 

Bi influncer marketing olayına giremedik "annadın" mı?


Bu da mı gol değil Blogger Bolat?
Tamam kardeşim “influencer marketing” anladık ama bu sosyal medya denen şey insanın aklını başından almaya başladı. Omurganı kıracak kadar seni senden ne geçirebilir anlamış değilim. Ama ne olursa olsun bir insanın acı çekmesine içimiz el vermez!  İngiliz medyasının devlerine haber olacak kadar, emek harcayan çabalayan birinin emeğine saygı duymak gerekir. Marcelle Mancuso’ya geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum, umarım kısa vakitte sağlığına kavuşur. Meraklıları onu Instagram’da göremezlerse kendilerinden geçerler maazallah, dünya yıkılır aman diyeyim!

 

Ben sana Instagramer olmazsın demedin blogger olamazsın dedim!


Bir de görgüsüzlüğü sosyal medya fenomenleği ile karıştıranlar var ki onları yazmaya başlarsak blog yazısının sonu gelmez, ünlü blogger, ünlü blog, sosyal medya fenomeni derken baya bir atar yaptığımı farkettim ama napalım insanız işte bungün de böyle Bolat kaçar!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi